Garantijos sąlygos

  1. Garantija pradeda galioti nuo sąskaitos – faktūros arba garantinio paso išrašymo dienos

1.1.      Gaminus nemokamai remontuojamas pase nurodytu garantiniu laikotarpiu, jei nėra pažeidžiamos sąlygos.

1.2.      Gaminio serijos numeris ir modelis turi atitikti nurodytus garantiniame pase įrašus.

  1. Garantija netaikoma sunaudojamoms medžiagoms.
  2. Garantija netaikoma:

3.1.      Kietiesiems/standiesiems (HDD, SSD, SSHD) diskams

3.2.      Informacijai, esančiai informacijos nešikliuose. (standžiuose diskuose, flash atminties kortelėse ir kt.)

3.3.      Programinei įrangai, tvarkymas mokamas.

  1. Ekranai atsiradus mirusiems taškams keičiami pagal gamintojo specifikaciją (pvz.: SONY leidžia 3 taškus, IIYAMA 2 taškus darbinėje zonoje, MAC daugiau nei 8).
  2. Kokybiškos prekės atgal nepriimamos.
  3. Garantija negalioja, jeigu surasti defektai atsirado dėl kliento kaltės.

6.1.      Kompiuteris naudotas nesilaikant eksplotavimo sąlygų.

6.2.      Kompiuteris mechaniškai arba kitaip pažeistas.

6.3.      Įrenginys buvo netinkamai įžemintas.

6.4.      Gedimas atsirado dėl blogos maitinimo įtampos.

6.5.      Pažeisti garantiniai lipdukai.

6.6.      Nepateiktas įrenginio pasas.

6.7.      Gedimai, kuriuos sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, skysčiai.

6.8.      Gedimai, kuriuos sukėlė stichinės nelaimės, gaisrai.

6.9.      Pasikeitusiai įrenginio būklei diagnostikos metu.

6.10     Atsisakius pilnaverčio remonto, dėl kurio nesutaisytos dalys gali pažeisti remontuotas dalis/komponentus.

6.11     Technikos remonto centras neatsako už remonto eigoje rastus/atsiradusius papildomus gedimus, kurie nebuvo aptarti/paminėti priėmimo perdavimo metu.

 

 

 

Informacija pildoma